TAG - Jedno slovo


Ahooj!
Keďže je dnes taký upršaný deň, tak som sa rozhodla, že spravím TAG - Jedno slovo. Vybrala som pár otázok, ktoré zodpoviem. Tak dúfam že sa ti tento TAG bude páčiť.
1. Tvoje vlasy? Husté
2. Obľúbená vec? Karty
3. Sen v minulej noci? Neviem, asi žiadny
4. Obľúbený nápoj? Tu sa mi nedá odpovedať len jedným slovom, pretože mám dva obľúbené nápoje a to je Bubble Tea a Kofola
5. Miestnosť, v ktorej sa nachádzaš? Moja izba
6. Tvoj strach? Pavúky
7. Čím by si chcela byť o 10 rokov? Účtovníčka
8. Čo nie si? Mimozemšťan
9. Posledná činnosť, ktorú si robila? Upravovala obrázky
10. Čo máš na sebe? Oblečenie
11. Tvoja obľúbená kniha? Mágia splnu
12. Posledné jedlo, čo si jedla? Chlieb
13. Tvoj život? Najlepší
14. Tvoja nálada? Fajn
15. Tvoje leto? Najlepšie
16. Najobľúbenejšia víkendová činnosť? Oddych
17. Zima? Krásna
18. Dovolenka? Najlepšia

Zatiaľ ahooj!


Komentáre

Obľúbené príspevky