Výlet do Vysokých Tatier



Ahooj!
Krásnu sobotu prajem! Dnes ti ukážem pár fotiek z výletu do Vysokých Tatier. Tatry mám veľmi rada. Či už Vysoké alebo Nízke. Aj jedny aj druhé majú svoje čaro.

Hovorí sa, že Tatry sú najkrajšie na jeseň. Ja môžem toto tvrdenie na 100% potvrdiť. Veľmi sa mi tam páčilo. Keďže som v Tatrách nebola prvý krát, tak tento krát boli asi najkrajšie. Určite každému odporúčam, sa ísť pozrieť či už do Vysokých alebo Nízkych Tatier. Stojí to za to!








Bol/a si už niekedy v Tatrách a čo sa ti tam najviac páčilo mi určite napíš do komentára.

Zatiaľ ahooj!




Komentáre

  1. Jeee, tam je nádherně. Povedené fotky!
    Já v Tatrách ještě pohužel nebyla, ale určitě se tam chci podívat. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj,

    pozývam ťa na jesennú giveaway na mojom blogu!
    Hrá sa o super ceny, tak príď a skús šťastie!:)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/10/giveaway-brazilsky-keratin-exclusive.html


    PS.: prekásne fotky, vidím že si si to tam užila!:)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne fotky, a mali ste super počasie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky