Ja a leto



Ahooj!

Keď sa povie leto, každému napadne niečo iné. Niekomu napadne more,pláž,slnečník. Alebo napríklad zmrzlina,ovocie,zelenina a iné...


Mňa pri slove leto napadnú tieto slová: prázdniny,voda,bazén,hory,dovolenka,výlety,oddych,slnko,ovocie,zelenina,zmrzlina a iné. 

Leto mám rada. Ale keď je veľmi teplo (30°C a viac) je to už nepríjemné. Vtedy si prajem zimu a sneh. Najradšej by som vtedy vyšla na najvyšší vrch sveta a ľahla si do snehu. Môj recept pri týchto horúčavách je umyť si tvár,ruky a nohy studenou vodou, sadnúť si k nejakému dobrému seriálu alebo filmu a popri tom jesť nejaké osviežujúce ovocie. Ja jedávam čučoriedky. A ten najlepší spôsob ako sa schladiť je skočiť do bazéna a dobre si zaplávať. Ale leto nie je len o horúčavách a teplotných rekordoch. Leto je hlavne o oddychu,zážitkoch,dobrej nálade a inom.

Tak si užívaj prázdniny a leto! :) Zatiaľ ahooj! 

Komentáre

Obľúbené príspevky